آيا مي‌دانستيد که انتظار مي‌رود بازار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) در سال 2024 به 43.5 ميليارد دلار در سطح جهان افزايش يابد ؟ بهترين نرم افزار CRM فارسي ، ايراني و يا خارجي مي‌تواند به عنوان ابزاري قدرتمند به شما در تسريع رشد کسب و کار و در عين حال از بين بردن اصطکاک، همکاري بين تيمي، مديريت سوابق تماس، همگام‌سازي داده‌ها، خودکارسازي کارهاي روزانه و موارد ديگر کمک کنند. به خواندن اين مقاله ادامه دهيد تا بيشتر به ضرورت داشتن بهترين نرم افزار CRM براي کسب و کارها پي برده و مزاياي مهم و مفيد آن را بشناسيد.


از کجا بفهميم به بهترين نرم افزار CRM فارسي و يا خارجي نياز داريم؟
نرم افزار CRM ايراني و يا غير بومي همگي، با ذخيره و مديريت هوشمند اطلاعات مشتريان، تعداد سرنخ‌هاي ورودي را افزايش مي‌دهند و به تيم بازاريابي شما کمک مي‌کنند تا مشتريان جديد را سريع‌تر پيدا کنيد. اين نرم‌افزارها از تيم‌هاي فروش شما در بستن معاملات بيشتر و سريع‌تر پشتيباني مي‌کنند. همچنين خدمات مشتري را بهبود خواهند داد. نرم افزار CRM به عنوان مثال، کارشناسان مرکز تماس با افزودن داده‌هاي مشتري به نرم‌افزار مديريت مشتري خود، بهتر مي‌توانند نيازهاي مشتريان را به شيوه‌اي جذاب‌تر، سازنده‌تر و کارآمدتر برآورده کنند.

نياز به خريد CRM علائم و نشانه‌هايي دارد. اگر نشانه‌هاي زير را در خود مي‌بينيد بدون شک شما به استفاده از CRM نياز داريد ،آنهم نياز از نوع شديد خود!!!


1- فروش برايتان دشوار است


در برخي مواقع، همه شرکت‌ها نياز دارند وارد بازارهاي جديدي شوند و يا محصولات جديدي را معرفي کنند. اما اگر فروش محصولات فعلي برايتان دشوار است، احتمالا نياز داريد روي خريد يک نرم‌افزار CRM کارآمد سرمايه‌گذاري کنيد. CRM مي‌تواند سرنخ‌هاي فروش شما را دسته‌بندي، تجزيه تحليل و اولويت‌بندي کند تا تيم فروش شما بتواند روي فرصت‌هاي برتر تمرکز کند و پاسخ‌هاي دقيقي به مشتريان ارائه دهد.


2- مشتريان از خدمات شما راضي نيستند


آيا نرخ حفظ مشتري شما کاهش يافته است؟
آيا شاخص خالص ترويج‌کنندگان (NPS) شما افتضاح است؟
آيا زمان کنترل مرکز تماس نجومي است؟
ميانگين زمان اولين پاسخ شما چقدر است؟
اگر نمايندگان خدمات مشتري شما نسبت به مسائل مشتري واکنش نشان مي‌دهند و فعالانه با مشتريان کار نمي‌کنند، وقت آن رسيده که روي بهترين نرم افزار CRM ايراني و يا خارجي سرمايه‌گذاري کنيد، ابزاري که مي‌تواند تصوير واضحي از مشتريان در اختيارتان بگذارد تا نمايندگان بتوانند خدمات فوق‌العاده‌اي ارائه دهند.


3- بخش‌هاي بازاريابي و فروش با هم همکاري نمي‌کنند


از آنجايي که يک CRM خوب قادر است انواع اطلاعات را در خود نگه دارد، مي‌تواند نقطه تجمع تيم‌هاي مختلف باشد. عدم همکاري بين بخش‌ها، منشا بسياري از مشکلات مشتريان بوده و آن‌ها مجبورند حرف خود را تکرار کنند زيرا وعده‌هايي که به آن‌ها داده مي‌شود، برآورده نمي‌گردد. همسو کردن فرآيندهاي کسب و کار بين فروش، خدمات مشتري، بازاريابي و حتي برخي از نقش‌هاي پشتيبان (مانند حسابداري، موجودي، يا تدارکات) امري دشوار است. اما اگر همه اجزاي CRM يک مدل داده مشترک را به اشتراک بگذارند، همه کارمندان مي‌توانند به داده‌ها دسترسي داشته و از آن‌ها استفاده کنند.


4- حساب‌هاي با ارزش، ناشناخته هستند


قطعا شما نمي‌خواهيد بهترين مشتريان‌تان احساس کنند از آن‌ها قدرداني نمي‌شود، اما اگر مشتريان خود را نشناسيد، برآورده کردن اين خواسته دشوار خواهد بود. ابزار مناسب CRM مي‌تواند آن‌ها را شناسايي کرده تا هر کارمندي که با مشتريان روبرو است بتواند خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهد.


5- اطلاعات مشتري ناقص يا نادرست است.


داده‌هاي ناقص و نامرتب يک مشکل بزرگ براي برندها در سراسر جهان است. کامل‌ترين نرم افزار CRM به‌طور خودکار اطلاعات حساب و اطلاعات تماس شخص ثالث را به سيستم CRM شما منتقل کرده، اطلاعات گمشده‌اي که فروشندگان ناديده مي‌گيرند را پر مي‌کند و هوشمندانه موارد تکراري را حذف مي‌نمايد.

چرا بايد از CRM فارسي و يا ايراني استفاده کنيم ؟
جواب سوال بالا اين هست که : به طور کل هيچ اجباري بر استفاده از CRM ايراني در کسب و کار خود نداريم، ولي اين را بايد بدانيم که عمليات فروش يک پروسه کاملا بومي مي‌باشد. لذا CRM هاي ايراني مي‌توانند انتخاب بهتري براي خريد و استفاده CRM در مدل‌ کسب و کارهاي ايراني باشند.


هنگامي که داده‌هاي شما توسط بهترين نرم افزار CRM فارسي سازماندهي و مديريت مي‌شوند، درک جامع‌تري از مشتريان خواهيد داشت که به نوبه خود منجربه پيام‌رساني هماهنگ‌تر مي‌شود. بسياري از فعاليت‌ها (هم در پشت‌صحنه و هم در تعاملات مستقيم) مي‌توانند ديجيتالي و خودکار شود، اين امر کمک مي‌کند برنامه CRM تلاش‌هاي بازاريابي خود را هدفمند کرده، چرخه‌هاي فروش را سرعت بخشيد و خدمات بهتر و کارآمدتري در اختيار مشتريان بگذاريد.


استفاده از نرم افزار قدرتمند CRM ايراني تجارت شما را گسترش مي دهد
دوره ديگري از مديريت اطلاعات مشتري با نوشتن روي کاغذ به پايان رسيد. جلسات و قرار ملاقات ها براي اطمينان از سازگاري تيم ها در دستيابي به اهداف مشترک و برقراري ارتباط از طريق کانال هاي ارتباطي مختلف موضوعاتي هستند که به نظر مي رسد متعلق به گذشته هاي دور باشد. نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري، نحوه عملکرد کسب و کارها را تغيير داده و توسعه آنها را سرعت مي بخشد.


اهميت نرم افزار CRM براي کسب و کارهاي مختلف چيست ؟
در بيشتر موارد، آستانه ورود کسب و کارهاي مختلف به بازار بزرگتر پايين است. اين بدان معناست که آنها بايد با رقباي زيادي روبرو شوند. اين امر کسب و کارهاي مختلف را کاملاً بي ثبات مي کند. نرم افزار CRM ايراني مناسب براي مشاغل مختلف مي تواند اين مشکل را به روش هاي زير حل کند:


ملاقات با همه مشتريان :
براي سازمان هاي بزرگ تقريباً غيرممکن است که همه مشتريان عادي و غيرمعمول خود را رديابي کنند. در عوض، اغلب انتظار مي رود که کسب و کارهاي مختلف مشتريان خود را بشناسند. شناخت مشتري فراتر از دانستن نام، سن، الگوهاي خريد مورد علاقه، سرگرمي ها، سليقه ها و غيره است. يک سيستم CRM کارآمد قادر است به طور خودکار تمام سوابق مشتريان را به روز کند.


رشد و توسعه کسب و کار :
نرم افزار CRM جمع آوري و تجزيه و تحليل اطلاعات مشتريان را تسهيل مي کند. با اين نرم افزار مي توانيد به راحتي رفتار مشتري را ارزيابي کنيد، آخرين اخبار دنياي کسب و کار خود را دنبال کنيد و فرصت هاي آينده را شناسايي کنيد. اين نه تنها کار شما و کارمندانتان را تسهيل مي کند، بلکه با افزايش آگاهي و تصميم گيري مشتري مدار، تجربه مشتري (CX) را نيز بهبود مي بخشد. اين نرم افزار به شما کمک مي کند تا مشتريان فعلي خود را حفظ کرده و مشتريان جديد را از طريق ارجاع آنها جذب کنيد.


افزايش تعداد مشتريان بالقوه :
رشد و توسعه کسب و کار يکي از دلايل اصلي نياز به استفاده از نرم افزار CRM است. با توجه به اهميت مشتريان بالقوه براي مشاغل مختلف، ارائه شما به آنها مي تواند براي توسعه کسب و کار شما بسيار مهم باشد. نرم افزار CRM اطلاعات شما را سازماندهي مي کند و مي تواند براي ارسال خودکار پيام هاي شما به مشتريان بالقوه برنامه ريزي شود.مرکز تماس ويپ پاسخ ها و تماس هاي احتمالي به شما کمک مي کند تا از روش هاي موثرتري استفاده کنيد و مشتريان بالقوه را به مشتريان واقعي تبديل کنيد.


تقويت ارتباطات داخلي :
اين نرم افزار تمامي اطلاعات لازم را در اختيار شما قرار مي دهد. به اين ترتيب از آنجايي که اطلاعات در دسترس شماست، اشتراک گذاري آن بين بخش هاي مختلف بسيار آسان خواهد بود. اين امر پردازش درخواست هاي مشتري را براي کارمندان آسان تر مي کند و تجربه مشتري (CX) را بهبود مي بخشد. ارائه آگاهانه و هماهنگ تيم در نهايت به افزايش کارايي کلي کسب و کار کمک مي کند.


تجربه مشتري (CX) :
ايجاد يک تجربه منحصر به فرد و شخصي براي مشتري يکي از راه هاي استفاده از اطلاعات به دست آمده از طريق سيستم CRM است. داشتن جزئيات دقيق از ترجيحات و رفتار مشتري به شما اين امکان را مي دهد که محصولات، خدمات و حتي پيام هاي خود را با نيازها و خواسته هاي مشتري تنظيم کنيد. اين به شما کمک مي کند تا روابط عميق تر و معني داري با مشتريان خود داشته باشيد و برند خود را از ديگران متمايز کنيد.


تغيير استراتژي بازاريابي :
بهبود مستمر استراتژي هاي بازاريابي به منظور جذب مشتريان جديد و تشويق مشتريان فعلي به ادامه تجارت از جمله نيازهاي وجودي کسب و کارهاي مختلف است. نرم افزار CRM به کسب و کارهاي مختلف کمک مي کند تا مشتريان خود را دسته بندي کرده و تبليغات مرتبط با هر گروه ايجاد کنند. بر اساس اطلاعات و بينش هاي دريافتي، اين شرکت ها زمان و مکان مناسب را براي تبليغ يک محصول يا خدمات خاص تعيين مي کنند. نرم افزار CRM فقط براي سازمان هاي بزرگ بود. ارائه خدمات نرم افزاري به عنوان يک سرويس کارآمد (SaaS) و دسترسي به راه حل هاي مبتني بر ابر، نرم افزار CRM را کاملا مقرون به صرفه کرده است و صاحبان مشاغل مختلف مي توانند آن را بپردازند. اين نرم افزار علاوه بر مزاياي ذکر شده، از انجام کارهاي خسته کننده و تکراري جلوگيري مي کند و به کارکنان اين امکان را مي دهد تا بر مهارت ها و توانايي هاي خود تمرکز کنند و وقت و انرژي خود را صرف کارهاي مهمتر کنند. واقعيت اين است که با نرم افزار CRM مناسب براي کسب و کارهاي مختلف، شما قادر خواهيد بود پتانسيل سازمان خود را آزاد کنيد و با قدرت بيشتري پيش برويد.




مزاياي خريد بهترين CRM ايراني براي کسب و کارها
به طور خلاصه بهترين نرم‌افزار CRM ايراني مي‌تواند مزاياي مختلفي از جمله موارد زير را براي کسب و کار شما به ارمغان آورد:


افزايش نرخ فروش
بهبود خدمات مشتري
بهبود نرخ حفظ مشتري
تجزيه و تحليل داده‌ها با جزئيات
آيا همين 4 دليل کافي نيست که در انتخاب CRM دقت بيشتري داشته‌باشيم ؟ البته مي‌توانيد در مقاله بررسي مزاياي CRM با مزاياي متعدد و مختلف استفاده از CRM آشنا شويد.


اما قدم بعدي چيست؟ الان که متوجه نياز خود به استفاده از CRM شديم، بايد بتوانيم بهترين CRM ايراني و يا فارسي را براي کسب و کار خود انتخاب کنيم.


همان‌طور که گفتيم، داشتن نرم‌افزار CRM مي‌تواند از طريق روش‌هاي مختلف به شرکت‌ها کمک کند تا با يکپارچه کردن اطلاعات مشتريان خود، تمامي فرايندهاي ديگر کسب و کار مانند فروش و بازاريابي، همکاري بين تيم‌ها و … را بهبود بخشند. با توجه به تعداد بالاي شرکت‌هاي ارائه‌دهنده کامل‌‌ترين و بهترين نرم افزار CRM فارسي ، ممکن است پيدا کردن محصولي که به بهترين شکل نيازتان را برطرف کند کمي سخت باشد.


نشانه‌هاي بهترين و کامل‌ترين CRM فارسي و يا ايراني چيست ؟
زماني که ما هنوز CRM مورد نظر را نديده‌ايم و يا هنوز تست نکرده‌ايم چگونه به بهترين بودن آن اطمينان پيدا کنيم؟ 2 راه براي رسيدن به اين اطمينان را به شما مي‌گوييم :


استفاده موقت و رايگان ار CRM
پرسش و تحقيق از شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهايي که قبلا از آن CRM استفاده کرده‌اند
بدون شک اين 2 راه‌کار مهمترين و ارزنده‌ترين اقدامات شما قبل از انتخاب بهترين و کامل‌ترين CRM فارسي مي‌باشد.

دانلود نرم افزار CRM رايگان فارسي

بهترين نرم افزار CRM فارسي و يا ايراني کدام است ؟

crm ,مشتريان ,مي ,افزار ,نرم ,کسب ,نرم افزار ,کسب و ,افزار crm ,خود را ,و کار

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


دانلود طرح بوم(برنامه ویژه مدرسه) epinazret دانلودکده مهمون من باش windowood گروه آموزشی معماری کاردانش کردستان فروشگاه دانلود مطالب ایران 96 ویژگی نرم افزار های حسابداری Raymond's memory mrbitcoin