?
در بسياري از کسب و کارهاي امروزي، نرم افزار CRM به اصليترين رکن آن سازمان تبديل شده و مفيدترين ابزاريست که به کارشناسان فروش کمک ميکند تا سرنخهاي جديد به دست آمده را به مرحلهي فروش رسانده و با مديريت حرفهاي مشتريان سازمان، رضايت قلبي آنها را به دست آورند.
سوالات مهمي که ممکن است پيش از راه اندازي نرم افزار CRM رايگان در سازمانتان داشته باشيد اين است که آيا دانلود و استفاده از نرم افزار CRM رايگان ميتواند پاسخگوي کسب و کار شما باشد؟ به راستي معيارهاي اصلي انتخاب نرم افزار CRM چيست و چه نکاتي را پيش از راه اندازي اين سرويس بايد مورد بررسي قرار دهيد؟ براي پاسخ به اين سوالها با ما همراه باشيد.
همانطور که گفتيم، نرم افزار CRM يکي از مهمترين سرويسهايي است که معمولا به صورت روزمره در شرکتها مورد استفاده قرار ميگيرد. اگر شما نيز براي شروع، به فکر راه اندازي نسخههاي رايگان اين سامانه هستيد، بهتر است در مورد انواع راهکارهاي رايگان
حال که با انواع CRM رايگان آشنا شديد، پيش از بررسي مزاياي دانلود CRM رايگان بهتر است اصليترين و مهمترين معيارهاي انتخاب نرم افزار CRM براي کسب و کارها را نيز بررسي کنيم.
همانطور که در مقالات کاربردي سايت نيز اشاره کرديم، نرم افزار CRM يا سامانه مديريت مشتريان، يکي از مهمترين ابزارهايي است که تمامي کاربران سازمان به خصوص کارشناسان واحد فروش به صورت روزمره از آن استفاده ميکنند. اين ابزار آنقدر نقش کليدي در سازمانها دارد که به جرات ميتوان گفت وجود يک CRM مناسب و ايدهآل در سازمان ميتواند کيفيت کار و راندمان کاربران را چند برابر کرده و برعکس، وجود يک CRM غير کاربردي يا غير استاندارد ميتواند ميزان بهرهوري شرکت را کاهش بدهد. بنابراين پيشنهاد ميکنيم که
يکي ديگر از مهمترين موضوعاتي که بايد در زمان دانلود CRM رايگان مدنظر داشته باشيد اين است که آيا واقعا آن سامانه ميتواند حتي به صورت تستي تمامي نيازهاي سازمان شما را براورده کند؟ آيا واقعا امکانات نرم افزاري که مدنظر داريد، آنقدر مناسب و حرفهاي هست که بتواند فروش شما را تحت تاثير قرار داده و درآمد خالص سازمان شما را افزايش دهد؟
فراموش نکنيد که شما قرار است در سازمانتان اطلاعات بسيار زيادي را در CRM ثبت کنيد. بنابراين بهتر است نيازهاي آيندهي سازمان خود را نيز در زمان انتخاب CRM در نظر بگيريد. چرا که ممکن است تغيير CRM در آينده کار سخت و پرهزينهاي براي شما باشد.
يکي ديگر از ضروريترين مسائلي که در مورد انتخاب نرم افزار CRM بايد به آن توجه ويژهاي داشته باشيد، موضوع پشتيباني و خدمات پس از فروش شرکت ارائه دهنده نرم افزار CRM ميباشد. به طور کلي سامانههاي کليدي سازمانها مانند نرم افزار CRM، سيستم حسابداري، سيستم تلفني ويپ و … با توجه به ميزان اهميت بالا و کارکرد مداومي که دارند بايد داراي پشتيباني و خدمات پس از فروش با کيفيتي باشند. چرا که وجود وقفه در عملکرد اين سيستمها ميتواند عملکرد کاري کل سازمان را تحت تاثير قرار دهد.
از جمله مهمترين معيارهايي که در زمان راه اندازي و نصب CRM رايگان يا غير رايگان بايد در نظر داشته باشيد، موضوع پايداري و امنيت ميباشد. همانطور که گفتيم، سيستم مديريت مشتريان نقش بسيار کليدي در سازمان دارد و در صورتي که به خاطر عدم پايداري و يا مسائل امنيتي با مشکل مواجه شود، قطعا عملکرد واحد فروش و در نتيجه ميزان فروش سازمان شما را تحت تاثير قرار خواهد داد.
اگر ماهيت کاري سازمان شما طوري است که نياز به يک سيستم مديريت مشتريان حرفهاي و شخصيسازي شده داريد بهتر است از همان ابتدا به دنبال راهکارهاي حرفهاي باشد. شما ميتوانيد با شرکتهاي طراحي کننده اين نرم افزارها تماس گرفته و از آنها بخواهيد که راهکارهايي را متناسب با نوع و ماهيت کسب و کارتان به شما پيشنهاد دهند.
سهولت در استفاده نيز از جمله معيارهاي مهم انتخاب نرم افزار CRM ميباشد. به طور کلي برخي راهکارهاي رايگان يا غير رايگان CRM به خاطر محيط گرافيکي و جذابي که دارند و يا قابليت استفاده در دستگاههاي مختلف مانند موبايل، تبلت، کامپيوتر و …. معمولا بيشتر مورد توجه سازمانها قرار ميگيرند.
حال که معيارهاي اصلي انتخاب نرم افزار CRM و انواع نسخههاي رايگان اين سيستم را شناختيد، احتمالا مزيت استفاده از نرم افزار CRM رايگان را بهتر درک ميکنيد. به طور کلي اگر به فکر افزايش فروش سازمان و توسعه کسب و کار خود هستيد بهتر است بدانيد که دير يا زود به يک نرم افزار حرفهاي مديريت مشتريان يا CRM احتياج خواهيد داشت. بنابراين مهمترين مزيت استفاده يا دانلود نرم افزار CRM رايگان اين است که به شما فرصت ميدهد تا با نگاهي عميق و حرفهاي، تمام ابعاد نرم افزاري که مدنظر داريد را مورد ارزيابي قرار دهيد تا بتوانيد به کمک تجربهي به دست آمده از اين موضوع، بهترين تصميم را براي تهيه نرم افزار CRM بگيريد.
به عبارت ديگر، مهمترين مزيت استفاده رايگان از يک نرم افزار CRM اين است که شما با دانلود رايگان و راه اندازي آن ميتوانيد ميزان تاثير استفاده از اين سرويس در کسب و کار خود را بهتر درک کنيد و حتي ميزان بازدهي چندين نرم افزار CRM را با يکديگر مقايسه کرده و در نهايت بهترين گزينه را براي تهيه لايسنس دائمي و کامل انتخاب کنيد.
ويپينگ يکي از برترين ارائه دهندکان سامانه مديريت مشتريان و اولين ارائه دهنده CRM مبتني بر هوش مصنوعي ميباشد. نرم افزار CRM ارائه شده توسط اين شرکت با پشت سر گذاشتن تستهاي متعدد کارشناسان و ارزيابي دقيق مديران فروش سازمانهاي مختلف توانسته است بازدهي بسيار بالايي را در راستاي افزايش فروش و بهرهوري سازمان از خود ثبت کند. ما با ارائه مهلت تست 90 روزه به مشتريانمان باور داريم که اين سيستم ميتواند در کوتاهترين زمان ممکن ميزان فروش سازمانها را متحول کرده و درآمد آنها را به ميزان چشمگيري افزايش دهد.
نرم افزار CRM رايگان ويپينگ داراي امکانات و قابليتهاي فراواني است که در ادامه به چند مورد از کليديترين قابليتهايي که باعث افزايش 300 درصدي فروش سازمان شما ميشوند اشاره ميکنيم.
سيستم هوش مصنوعي در CRM رايگان ويپينگ: جذابترين و مهمترين قابليت موجود در CRM رايگان ويپينگ، قابليت مديريت فروش به کمک سيستم هوش مصنوعي اين سامانه ميباشد. اين سيستم به صورت خودکار تمامي دادههاي ثبت شده در نرم افزار را مورد ارزيابي قرار داده و در نهايت با ارائه پيشنهادات بسيار مفيد
طراحي CRM بر اساس مدل فروش آيدا: CRM رايگان ويپينگ بر اساس مدل فروش و بازاريابي آيدا طراحي شده است. اين مدل با ارزيابي حرفهاي مشتريان و سرنخهاي به دست آمده در واحد فروش سازمان، به شما کمک ميکند تا مشتريان واقعي و وفادار بيشتري به دست آوريد. در صورتي که در مورد قيف فروش آيدا نياز به اطلاعات بيشتري داريد، پيشنهاد ميکنيم که مقاله ” قيف فروش آيدا ” را مطالعه نماييد.
سيستم پيگيري و يادآوري حرفهاي: قابليت حرفهاي پيگيري پيشنهادات مالي و سرنخهاي واحد فروش به شما کمک ميکند تا هيچ فرصتي را از دست نداده و راندمان کار واحد فروش سازمانتان را به ميزان زيادي افزايش دهيد.
پشتيباني تمام عيار: همانطور که در بالا نيز اشاره کرديم، پشتيباني از نرم افزار CRM يکي از مهمترين مواردي است که بايد در زمان انتخاب CRM رايگان به آن توجه داشته باشيد. ما با ارائه پشتيباني تمام عيار شما عزيزان را براي دستيابي به اهداف فروش سازمانتان ياري خواهيم کرد.
چهار موردي که در بالا به آنها اشاره کرديم تنها بخشي از قابليتهاي کاربردي CRM رايگان ويپينگ ميباشند و شما با دريافت اين برنامه CRM رايگان ميتوانيد براي مدت 90 روز به دنيايي از امکانات و قابليتهاي جذاب اين سامانه دسترسي کامل داشته باشيد. در صورتي که براي دريافت مشاوره و يا راه اندازي CRM رايگان ويپينگ نياز به راهنمايي داريد، کارشناسان ما مشتاقانه منتظر تماس شما عزيزان هستند.
?
crm ,نرم ,افزار ,رايگان ,سازمان ,استفاده ,نرم افزار ,افزار crm ,crm رايگان ,است که ,که در ,سيستم مديريت مشتريان ,داشته باشيد، موضوع ,تهيه لايسنس دائمي
درباره این سایت